Värt besväret!

Kan man verkligen påstå att det var, när jag fick lov att springa runt hela stan för att hitta denna bok !! Inte en enda pocketshop hade just del 3 som jag behövde, utan jag fick lov att hitta till Akademibokhandeln innan jag äntligen kunde köpa den. På vägen hem me tunnelbanetåget så hann jag läsa 4 kapitel. Så lättläst och bra var den :) När jag kom hem så fortsatte jag läsa en vända innan jag kom på att jag ville göra klart fotonamnskyltarna till barnens lådor ute i korridoren, som jag lovat att jag skulle fixa.. Fattas endast två stycken. Det e till barnen som jag har fått ansvaret att skola in mellan tisdag- torsdag.. Lite nervöst, men Eva kommer gå igenom lite me mej imorgon om vilka papper föräldrarna ska fyllas i osv. Får knäppa kort på dom under veckan så jag kan fixa till de barnen me. Nu ska jag fortsätta kolla på Ensam mamma söker och bara slappa resten av kvällen!!
Hörs imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0