Väldans lång dag!!

Sov som en jävla kratta natten till idag för att jag hade en hel del att tänka på :( Sen har jag jobbat mellan 8-16 och efter det hade jag tid för lite egen planering då jag skrev ut fotonamnskyltarna till barnens lådor i korridoren så dom hittar. Det e ju inte alla barnen som kan läsa sitt eget namn än. När Madde hade skickat hem alla barnen, satte vi gång me den gemensamma planeringen för våra två avdelningar på övervåningen. I slutet blev det fnitter åt allt för alla var så trötta, men roligt hade vi och vi kom faktiskt fram till en hel del. 19.45 packade vi ihop och gick hemåt.. Kom hem runt 20.30 och då var Mia (hon jag hyr rum hos så snäll så hon fixade mackor och te till mej). Hon såg hur slut i rutan jag var. Efter att jag kom hem så fixade jag till namnskyltarna åt dom två nya barnen oxå som jag kan skriva ut på jobbet imorgon och laminera så jag får upp dom fort som sjutton. Vill ju att det ska bli lite ordning och reda. Det underlättar ju väldigt mycke för barnen om dom kommer upp fort!!

Missade Idol ikväll :( Tycker ju att det e så roligt att se när dom flesta gör bort sig.. haha.. Igår låg jag och skämdes å deras vägnar för dom hade ju inte vett att göra det. Var ju nästan så man gömde sig bakom kudden och höll för öronen..

Nu ska jag ta och kolla lite på tv innan jag tar och kryper under täcket och försöker sova. Fast jag tror nog inte att det kommer bli så svårt att lyckas somna eftersom jag känner mej helt dö ikväll.


Måste bara avsluta me detta tokiga inslag från Idol igår.. Jag visste inte om dom verkligen va på riktigt eller om de skojade.. Juryn blev ju oxå förvirrade..haha



Bye och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0