Sovmorgon

Det e inte länge sen jag vaknade, men har då hunnit plocka ur diskmaskinen och släppa ut katten Nisse (pisse päronpung) som sovit bredvid mej hela natten.. Tyckte att han kunde hålla sig inne inatt oxå. Gjorde samma kupp mot honom natten innan. Han e ute och ränner jämt ändå och lite sällskap vill man ju ha. Nu ska jag strax ta och köra igång snabeldraken en vända tänkte jag. Det behövs!

Kollade på Idol igår och den där killen, Erik Grönwall fick mej att rysa direkt han öppnade käften och började sjunga Skid rows gamla låt 18 n life.. En liten kopia av Sebastian Bach som sjöng i Skid Row förr.. Lyssna alltså.. Helt underbar och juryn älskade honom oxå :)

Dom här senaste dagarna har jag varit så slut efter jobbet att jag inte orkat skriva nå alls.. I torsdags var det APT möte och när jag var på väg hem så kändes det som skallen skulle sprängas i småbitar.. Har väl aldrig varit i säng så tidigt som 21.30, men det var behövligt alltså. Fick ett samtal från flyttkillarna igår som frågade om vi skulle ta flytten på söndag istället, för då slipper jag ju ta ledigt från jobbet och det nappade jag direkt på. Det e så många som e sjuka på jobbet just nu att jag hade lite dåligt samvete att jag skulle va ledig nu på måndag för flytten och mina jobbarkompisar får slita som djur..Då får jag ju hit mina saker en dag tidigare :) Behöver mina andra skor nu, för mina benhinnor har sagt upp sig nu när jag går i dom få skorna jag har här i Sthlm. Benen blir alldeles stumma och till slut orkar jag knappt lyfta på benen för det gör så jävla ont :( Nån som vet hur man beter sig me benhinneinflammation? Blir tokig på det här snart! Jag vill ju kunna ut och gå långa promenader och det e ju kört så länge benhinnorna krånglar så här :( Kanske blir bättre när mina andra gympadojor kommer, men man vet ju aldrig!

I december ska jag och några jobbarkompisar gå och kolla när AIK och Mora IK spelar.. Var så länge sen jag var på hockey nu. Då blir det Moratröjan på kan jag lova.. Tro om man vågar stå i AIKklacken me Moratröjan?? Eller får man stryk av dom??haha.. Även om jag skulle va utan den så lär det ju märkas att jag hejar på Mora när dom gör mål.. Jag blir ju den enda i den klacken som blir lycklig över det..haha.. Ska jag gå me jobbarkompisarna så vill ju inte jag stå nån annanstans heller. I november ska jag nog till Mora och se dom spöa skiten ur leksingarna oxå. En lördagsmatch e det och sen kan man gå på krogen efter det :).

Nä nu blir det en match me snabeldraken då. Ha en trevlig lördag och lyssna och njut när Erik sjunger :)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0