Söndag

och jag vaknade självklart 7 imorse oxå :( Drygt när man inte får sova :( Fast det kanske blir bättre när jag har fått hit min underbart sköna säng som jag längtar efter.. Ska åka till Falun helgen innan den 14/9 och välja ut vad som ska hit till lägenheten i Sthlm och vad som ska magasineras. Då kan man ju även börja lite me flyttstädningen så att det inte blir så jävla mycke att städa i slutet av september..Man får inte va dum heller!!

Moa ringde nyss och pratade lite skit.. Alltid skoj att prata me henne.. Saknar våra promenader me hundarna, som tyvärr inte lever idag :( Vi hade så roligt när vi va ute och gick..

Idag måste jag in till centralen och köpa fortsättningsboken i Lotta Thells serie och e den lika bra som den jag läste ut igår så blir den nog utläst redan idag om jag känner mej själv rätt! Måste även fylla på mitt SL-kort så jag kan ta mej till jobbet i en månad till.. Nu blir det lite kaffe här eftersom jag nog behöver det för att vakna till!




Bye och ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0