Söndag

e det och här sitter jag fortfarande i morgonrock.. Ingen ordning alls verkar det som, men va fan man kan väl ha såna helger me.. Inte bara ut och festa utan bara ta det lugnt... Börjar ju närma sig den kalla jävla hösten och sen den ännu värre och kallare vintern och då brukar det inte alls bli så mycke utgång, utan det blir mest att krypa under filten i soffan och kolla på film.

Mia som jag hyr av, har åkt iväg till sitt hus i Bollnäs vilket innebär att jag kommer va själv här under en veckas tid.. Känns lite konstigt att inte ha henne och hundarna här.. Då har man ju nån att prata me, men det finns ju telefon så man kan ringa och prata skit me nån..


Funderar över vad jag ska laga för mat idag.. E ju inte riktigt kompis me gasspisen här.. Får hela tiden synen av att jag ska spränga hela huset i småbitar när jag håller på att fixa me käk..Det e ju för att man inte e van med det, men det lär väl bli bättre framöver när jag kommit in i det hela..

Kollar på reprisen av Idol för det e några avsnitt som jag har missat under veckan.. Lyssnade nyss på den här killen som lät så jävla bra.. Det tyckte ju juryn me eftersom han fick en guldbiljett..

Här e han!!!


Nä nu ska jag nog ta och klä på mej en vända.. Kanske ut och kika runt här i området?? Jaja det visar sig vad som händer.. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0