Skönt

att sluta tidigt en dag, men det var inte lika skönt att gå upp så tidigt och sen även sätta igång larmet som jag misstänkte skulle ske.. Fast jag behöver ju inte skämmas över det, för larmet e helt idiotiskt och sen sätter även dom som jobbat längre än men igång det me ju!

Idag har jag börjat inskolningen av dom två barnen och det kändes som det gick bra och det verkade som barnen hade roligt hela dagen. Mamman var jättetrevlig och blev som en extra fröken åt oss.. Vi skojade och sa att hon kunde ju börja jobba hos oss..hihi..

Idag efter jobbet så var det bara att dra sig hemåt och in på affären och köpa tvättmedel för jag hade ju tvättid ikväll. Nu äntligen e jag klar me tvätten. Torr och invikt i garderoben :) Känns skönt att få rena kläder igen!!! Ska bli skönt att få hit alla mina kläder..

Nu har jag kollat på Idol för att höra om det e någon som kan sjunga eller om dom bara tror det..
Det e så roligt att höra dom som tror att dom e så jävla bra och sen börjar dom sjunga och låter fan helt för jävligt!!Haha..

Här e min favorit genom åren av Idol och det e nog fan den enda säsongen som jag följt från start till slut och jag fick även som jag ville när det gällde vinnaren :) Han klarade ju alla musikstilar galant som jag inte har hört att någon efter honom har gjort!!

Nu ska jag se om det finns nå bra på tv innan jag ska hoppa i säng!
Skriver mer imorgon!!!!! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0