Mycket

som har hänt den senaste veckan.. Stressigt har det varit, men det var det värt för jävlar va jag trivs här i Hagsätra.. Synd nog håller en viss person på att krångla som fan, men jag orkar fan inte bry mej. Verkar som han har genomgått en personlighetsförändring den senaste tiden iaf och då får han fan va! Har varit och gått 6 km me Mia och hundarna ikväll så jag e lagom mör nu och redo för sängen. Ska upp tidigt imorgon och trött e man!
Skriver mer om allt som hänt imorgon eller nåt!
Lägger in en bild från Moonshinefesten för att avsluta dagens blogg!

Crazy cavan ger järnet på scen!! Satan va bra dom va!Du skulle verkligen ha varit me Dorran!

Bye och gonatt

Kommentarer
Postat av: dorran

jajajaja....

2009-09-03 @ 13:03:26
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hihi men jag rockade som fan för dej me.. Höll ju igång till nån gång på morgonkvisten ju ;)

2009-09-04 @ 20:05:46
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0