Måndag

Började jobba 9 idag vilket innebär att det var min tur att stänga förskolan 17.45 ikväll.. Vi har hunnit planera lite idag och då fick vi lov att fylla i en självskattning inför inspektionen av förskolan som ska ske i höst.. Har även förberett lite inför inskolningen av dom två barnen som kommer imorgon. Det e jag som har ansvaret för det och jag ljuger ju om jag inte säger att det e lite nervöst att visa både barn och föräldrar runt på förskolan så dom hittar dit dom behöver. Imorgon öppnar jag förskolan själv för första gången. Har ju inte behövt det tidigare när jag bodde på fel sida av stan och det tog hundra år att ta sig till jobbet. Fast nu när det bara e 7 minuters tågresa till jobbet och några minuters gångväg, så vill jag ha 7 turen själv så jag får sluta tidigt nån gång oxå. Man slutar nämligen 15.15 dom dagar man öppnar!

Efter jobbet har jag suttit och kollat på lektion.se för att se om jag kunde hitta nå roligt som jag kan göra me barnen när jag har samling.. Hittade en del som jag ska skriva ut på jobbet nu i veckan.

Imorgon har jag tvättstugan och det behövs verkligen för jag har knappt några rena kläder alls för tillfället :(

Nä nu ska jag kolla på Färjan en vända!!

Bjuder på nå snyggt som avslutning :-P

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0