Lördag!!

Verkar som jag har en inbyggd klocka i min kropp.. Fastän det e lördag och jag kan sova länge så vaknade jag vid sju imorse =( Det var bara att försöka somna om igen det och då fick jag sova till 8, men jag vägrade fortfarande gå upp så tidigt så jag somnade väl om till 10 och då tog jag mej ur sängen.

E väldigt nöjd över min blogg nu, för Mia har hjälpt mej att fixa till den igår och nu vet jag ju även hur jag lägger in youtubeklipp här, så det blir väl att varva både kort och musik här nu kan jag tänka mej.

Igår messade Kalle och hörde om jag tagit mej bort från en viss person och det skrev jag ju så klart att jag hade.. Blev en hel del messande fram och tbx som det brukar bli när vi sätter igång. Han och Kathy (som e hans tjej) ska väl komma hit till Sthlm och hälsa på framöver när det finns tid och möjlighet.. Ska bli riktigt skoj att göra en ordentlig krogrunda tillsammans me dom! Var ett bra tag sen jag och Kalle umgicks nu eftersom han e i Norge för det mesta och jobbar..

Idag vet jag inte vad som kommer hända, men jag känner bara för att ta det lugnt så det blir nog så.. Ingen krogrunda iaf för jag har absolut inte ens sug efter att dricka öl idag heller. Blev ju som sagt en hel del öldrickande på Moonshine förra lördan.. Kom dit runt 23 tiden (tror jag) och då spelade Trouble boys som e jävligt bra.. Filmade dom en vända medans jag fortfarande inte var så jävla full.. Försökte filma Crazy cavan me, men det sket sig totalt så den filmen kommer jag absolut inte lägga ut på Facebook som jag gjorde me Trouble boys..Alla skulle skratta ihjäl sig om dom såg det.. Haha.. Ska ta mej i kragen och lägga in korten från Moonshine på FB idag tänkte jag.. Visar väl sig om det sker eller inte. Träffade så mycke fränt folk i lördags, även en kille som jag dansade  me, men jag tröttnade snabbt på honom för han var lite väl efterhängsen.. Jag smet ifrån honom och efter en stund så hittade han mej igen. Då var det bara att försöka smita igen.. Crazy cavan var så jävla bra och det var underbart att kunna dansa och dricka öl och ha det skoj samtidigt som dom spelade. För när dom spelade på Thunderwolfs fest, så var ju vi i klubben tvungna att va nyktra och jobba och det var ju inte samma sak att se dom då!





Ett annat band som spelade på Moonshine var The troubled three och jag hittade ett klipp på youtube från just Moonshines fest..Här e dom!!

Så har vi ju så klart Trouble boys som oxå rockade loss som fan i lördags!

Festade länge som fan den natten.. Kom ju inte hem förrän 10.30 på söndag fm. Fan har man roligt så vill man ju inte hem! Vet då en sak och det e att jag ska dit och rocka flera gånger.. Dom brukar ha fest i slutet av varje månad när man fått lön och det e ju skitbra =)Nä nu ska jag nog läsa lite i min bok tror jag! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0