Lördag igen!!

Jaha då e det helg igen och ännu en vecka på jobbet har flugit förbi.. Tiden går fort när man har roligt på jobbet.. Igår orkade jag inte skriva en enda rad.. Låg i soffan och glodde på tv och sen gick jag och la mej vid 23 och somnade nog nästan direkt jag la ner huvudet på kudden.


I helgen blir det bara lugnt.. Ska vara slö, slapp och likgiltig har jag tänkt mej.. Har läst ut Lotta Thells bok "Bortom ljus och mörker" och behöver in till Pocketshop och köpa den 4:e och nästa sista boken i hennes serie ..

Sitter i morgonrock och har inte haft orken att klä på mej än.. E ju så trött idag :( Kanske ska klä på mej och åka in till centralen och köpa boken snart så jag kan fortsätta slöa sen igen??Finns väl inte mycke annat man kan göra idag!
Kanske skriver mer senare!!


Bjuder på Nikki en vända innan jag drar in till stan en snabbis!


Jaha då var man här igen och nån vända in till stan blev det då inte.. Latmasken i mej orkade absolut inte ut idag.. Istället har jag tagit det lugnt.. Äppelpaj me vaniljsås har det blivit och sen lite prat me exet Johnny i telefon.. Vi brukar ju alltid prata på helgerna.. Under vardagarna e han så trött efter jobbet så det brukar inte bli så mycke prat då.
Nu ikväll har jag vilat ögonen på läckerbiten .. Han var me i Här är ditt liv.. Inget program som jag brukar titta på i vanliga fall, men va fan gör man inte för Persbrandt :-P
Här kan man snacka man alltså.. Man kan ju hoppas att jag får se honom IRL nån gång nu när man bor här nere, men då svimmar jag väl..haha..Nu ska jag se om det finns nå mer som man kan se på tv.. Känner inte för att sitta vid datorn så mycke nu ikväll!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0