Länge

sen jag skrev något nu ser jag, men har varken orkat eller haft tid att tänka på bloggen på sista tiden. E i Falun och fixar lite, men åker hem till Sthlm imorgon vid 17.32 eller nåt sånt. Ska bli skönt att få sova i sängen igen. På måndag stänger jag förskolan 17.45 och efter det e det kurs om barn med annat modersmål och hur man jobbar med språket. Den slutar inte förrän 20.00, så den dagen kommer bli lång som fan. På tisdag öppnar jag vid 7 och då slutar jag faktiskt tidigt, så jag kan gå hem och sova lite middag för det lär jag behöva. E hur trött som helst känns det som. Nu ska jag ta och kolla på lite tv och sen sova. Imorgon ska jag umgås me Moa innan jag sticker tbx. Måste ju spana in hennes nya lägenhet nere på stan. Träffade henne en vända idag me, men det blev bara en kortis. Har även pratat me mitt ex Johnny i helgen som jag alltid brukar göra.. Han ska ju iväg en månad och jag kommer ha abstinens under den tiden när vi inte kommer prata för det har ju blivit en tradition sen det sket sig mellan oss. Han e en underbar kompis som jag alltid kommer att ha kontakt me även när jag träffar någon ny kille.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0