Kan tipsa!!!!

om Lotta thells böcker  och som handlar om hennes tid som heroinist..Första boken e lite seg, men "I skuggan av värmen" läste jag ut på 2 dagar bara.. Började lite igår och läste ut den idag!!Måste in till Pocketshop på centralen imorgon och köpa den 3:e boken för den jag läste ut idag slutade så spännande, så jag måste få reda på vad som kommer att hända.Det är 5 delar i hennes serie och jag ska ju självklart läsa alla =) Tycker det e intressant me böcker som är baserade på verkliga händelser.. Likadant e det me verklighetsbaserade filmer. E inte ofta man stöter på en dålig sådan film.

Måste bara säga att det e roligare att skriva blogg nu, när man har fått den fixad och snygg:) Så jag kommer nog skriva mer flitigt nu.. Kan ju hoppas det iaf...

Spanade in Moonshines sida idag och jag såg att dom kommer ha Halloweenpartaj där.. Självklart ska jag dit då :)I slutet av september kan jag inte rocka hos dom, för då måste jag till Falun och städa ur min lägenhet så jag slipper den sen! Då kan jag koncentrera mej på Sthlm helt och hållet!

Nä nu blir det soffan och film. Bye och ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0