Jävla rygg

som håller på att braka sönder.. Har haft så satans ont under dagen och även nu, men har ingen ro att ligga i badkaret heller. Jag vet vad det beror på me och det e att min rygg längtar efter min säng som gör att jag sover som en gud.. Får hoppas att jag får hit mina möbler fortare än kvickt nu, för jag vill inte ha det hängande över mej nå mer :(

Imorgon börjar jag sju så jag lär väl sätta igång larmet antar jag som jag gjorde sist..haha.. Slutar kvart över tre, men måste stanna kvar för det e arbetsplatsträff me lärarförbundet vid 16.30. Då kan jag passa på skriva ut lite mer saker som jag har gjort här hemma till vår verksamhet på avdelningen. Vill ha det klart nu!

Orkar inte skriva nå mer idag!!

Avslutar me killarna i Vains of Jenna me deras låt Get it on, som kommer på deras nya skiva.. Kan inte få nog av deras musik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0