Fredagkväll och tacos

Tänka sig att det blev en lugn och skön fredagkväll me lite tacos och sen tv istället för en massa öl och krogen. Ska chocka alla jävlar och va nykter hela helgen har jag tänkt mej. Ingen som tror att jag kan hålla mej lugn och fin en helg verkar det som :-P Nu har jag gjort min 4:e vecka på jobbet och jag trivs så jävla bra. Idag har jag fått hålla på att fixa lite kort på barnen som ska göra att de vet vart de ska sitta på samlingarna eftersom alla inte riktigt känner igen hur deras namn ser ut skrivet. Då kanske man får barnen på plats ganska snabbt istället för röran som blir nu.

Till veckan ska jag skola in ett syskonpar på våran avdelning. Eva, min jobbarkompis och mentor har jag gett mig ansvaret för det och det känns både nervöst och roligt att man kan få lite mer ansvar nu när man känner att man har kommit in i jobbet mer och mer. Kan inte fatta att jag redan har jobbat en månad. Tyckte det var nyss som jag började jobba där ju. Fast har man ett roligt jobb och jävligt trevliga och lite småtokiga jobbarkompisar så e det inte så konstigt att tiden sprnger iväg =) Bjuder på en jävla bra låt me Volbeat ikväll, nu när Mia har lärt mej hur jag gör för att få till det =)

Ha en trevlig kväll alla som läser detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0