Vad härligt det skulle

har varit om man var lite kär, men men det lär nog dröja.. Så här när hösten börjar dyka upp vill man ju ha nån att mysa me, men jag hittar ju bara idioter så jag vet inte ens om jag vågar tänka tanken på att träffa någon. Han som gällde senast visade sig ju vara en lika stor idiot som dom andra jag har haft. Jag raderade ut honom ur mitt liv för en månad sen och mitt liv blev mycke bättre efter det :) Han sög för mycke energi ur mej och var inte alls bra för mej. Ibland kan jag sakna mitt ex från Bollnäs ganska mycke, men vi passar ju bäst som kompisar och inget annat.

Nä nu ska jag fortsätta titta på dom desperata husfruarna.. Har längtat efter den serien och nu e den här igen :)
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0