Toppendag

Japp det har det varit idag.. Klockan ringde vid 8.30, vilket iofs inte var så väldans trevligt, men eftersom jag skulle in till stan och träffa Malin så gjorde det ju inget. Jag tog tåget in till stan vid 9.30 och hoppade av vid Hötorget.. Jag letade mej ner till Stureplan och vid gallerian lyckades vi hitta varandra.. Vi gick in i den gallerian och kollade runt, men insåg ganska snabbt att det inte var ett ställe för oss i prisväg, så vi började gå mot centralen..

Vi lyckades hitta stövlar bägge två och efter det så insåg vi att vi var lite hungriga, så vi gick till Macho texmex och käkade.. Efter det gick vi runt lite till och kikade vilket resulterade i att Malin hittade en jättesnygg svart jacka. Vi var även in på H&M där jag köpte 2 kjolar. Efter detta var vi rejält ölsugna så vi gick och letade reda på en pub på Kungsgatan där vi satt och pratade och hinkade i oss 3 öl var..Ölen har aldrig varit så god som då..Inne på den där puben fanns en kärring som var jobbig som fan. Hon började prata me oss om brass och allt möjligt. Hon sa att hon hade varit i Mora, men det visade sig att det var Orsa hon menade. Jaja jag och Malin träffar alltid på galenpannor när vi e ute på våra turnéer..haha!! Till sist var det dags för Malin att åka hem, vilket inte var lika roligt. Vi har sagt att hon ska komma hit och vara här en hel helg så vi kan ut på krogen och festa och så vi hinner med fler affärer :)

Jag åkte väl hem hit och käkade lite middag och sen var det ju körslaget på tv och jag hejade ju så klart på Team Stefan som vanligt.. Dom lät ju riktigt jävla bra ikväll :)


Avslutar me ett internt skämt som bara jag och Malin och några få till vet om.. Vart fan e svampen då?? hihi..



Nu e det dags att sova känner jag!Gonatt och sov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0