Sovmorgon

till elva blev det idag och jag började direkt me att plocka iordning mina saker här hemma.. Börjar faktiskt se ganska normalt ut nu. Fattas gardiner bara och några kartonger ska ner till förrådet oxå.

Har chattat me Kalle en vända idag me.. Han har tydligen köpt sig en gitarr me förstärkare, så nu plågar han sin kärring och grannar där borta i Norge..hihi..

Ikväll ska jag tillbringa min tid i soffan me nån grogg och körslaget.. Måste ju kolla hur det går för Stefan och hans kör. Har en känsla av att det kommer att gå jävligt bra. Kan ju alltid hoppas iaf :) En sak e klar och det e att jag ska rösta på honom :)

Igår sov jag ju mej igenom nästan hela Idol, så idag har jag kollat på min favorit på youtube istället.. Han körde en Michael Jacksson låt som inte gjorde honom rätt.. Han kunde ju ha valt en bättre låt, för Michael Jacksson har aldrig varit någon favorit till mej. Juryn var inte så överförtjust heller igår som det hördes.. Nä tacka vettja Erik och hårdrock.. Fast han kan nog sjunga mycke annat me och göra det bra har jag en känsla av.

Nu kollar jag på när Mia håller på att röja lite.. Har det smittat av sig tro???Alltid kul att se andra jobba :-P Jag behöver dammsuga mitt rum, men katten Nisse ligger i min säng just nu och han gillar inte dammsugaren, så jag får vänta lite me att sätta igång me det tror jag. Ska bära ner lite kartonger i förrådet istället så jag får det gjort!

Ha en trevlig kväll..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0