Söndag...


Börjar väl me Team Stefan eftersom det e dom som kommer få mina röster under hela Körslaget den här säsongen.. :) Måste ju heja på Älvdalen eftersom det inte ligger så långt ifrån Mora, där man e född och uppväxt..

Igår kollade vi ju på Johan Falk - Vapenbröder och den var väldigt bra måste jag säga.. Ingen film som man skulle kunna somna till precis.. E bergsäker på att resten av filmerna e lika bra dom me :)

Idag ska det bli en promenix i höstvädret.. Måste ut och träna lite känner jag.. Kanske skriver mer senare!!

Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Inger

Upplands Upplands Upplands Upplands-Bro.....



Go Team Caroline :)

2009-10-16 @ 19:29:08
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/
Postat av: Ullis

Vad lägligt..Jag försökte just komma ihåg vad din blogg hette.. Har tydligen inget bra minne..haha..

2009-10-16 @ 20:26:57
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0