Söndag...

Börjar me att lägga in Team Stefans bidrag från körslaget igår.. Som vanligt fick dom en röst från mej.. Kan inte strunta i det heller.. Dom gick vidare även denna vecka :)



Vaknade vid 11 tiden idag och sitter fortfarande i morgonrock.. Har kollat på lite tv och bara tagit det lugnt..Har pratat me Åsa en vända i telefon oxå. Har inte blivit så mycke prat på sista tiden för både hon och jag har mycke för oss.

Ska snart ta Mias två hundar och ut på en promenix me dom.. Sen blir det till att lägga sig i soffan och kolla klart på Män som hatar kvinnor. Orkade ju inte se klart den i fredags för jag var ju sååååå trött.. Blev ganska sent igår me. Kollade först på Körslaget och sen blev det filmkväll med gamla godingar som Black Jack och La bamba.

Nä nu ska jag ta och klä på mej och gå ut me dom två fyrbenta huliganerna som ligger här på golvet.. Kanske skriver mer senare idag... Eller inte..?
Bye

Hej igen..
Nu har man kollat på Ensam mamma söker och har även beställt filmen I skuggan av värmen som är en filmatisering av Lotta Thells bok. I den filmen har den här läckerbiten huvudrollen :-P
Joel Kinnaman heter han och nu kan Persbrandt slänga sig i väggen..hihi.. Kan inte få nog av att kolla på honom känns det som.. 

Kollade klart på Män som hatar kvinnor och jag tyckte den var riktigt bra och spännande.. Måste väl kolla på Flickan som lekte me elden så fort den har kommit ut på dvd oxå för att se om den e lika bra.
Nä nu ska jag kolla om det finns nå bra att se på tv innan det e dags att sova.

Bye

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 21:39:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0