Snart lördag

och då ska jag umgås och shoppa tillsammans me Malin =) Får verkligen hoppas att jag håller mej frisk tills dess.. Det kliar som fan i min hals och jag har en rethosta utan dess like =( Idag har det även känts som att jag e på väg att tappa rösten.. Har haft lite svårt att prata me barnen idag..

Barnen på min avdelning e ju så härliga. Jag tog med mej en Black Ingvars skiva till jobbet där dom sjunger barnlåtar och det har visat sig att vi har en riktig hårdrockarkille på 3 år hos oss. Han headbangar och spelar luftgitarr medans musiken e igång. Idag frågade han om jag inte kunde spela lite rock för honom och självklart kunde jag väl det. Tog några av barnen och gick in i rummet där vi har cd-spelaren och dom började dansa och hade så roligt..Till slut stod alla och spelade luftgitarr. Fick lov att dokumentera det hela så vi kan sätta in i fotoalbumet som vi har fixat så att föräldrarna kan kolla vad vi håller på med på dagarna.

Nu ska jag snart ta och kolla på Lyxfällan en vända och sen ska jag nog lägga mej och läsa lite innan det e dags att sova..

Avslutar me 2 härliga låtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0