Snart helg

och det ska bli så skönt att inte behöva åka till Falun och stressa arslet av sig nå mer. I helgen ska jag istället sova tills jag vaknar och sen sova lite mer och lite mer och lite mer för det behövs verkligen nu.

Igår var det två barn som spydde på jobbet. En fick jag lov att ta hand om inne på toa tills hans pappa kom och hämtade honom.. Var nära på att börja spy ikapp me honom där inne.. Så kräsmagad e man..haha..

Fick reda på idag att Moa inte har råd att komma hit ner till min födelsedag, men vi får ta en krogvända senare istället. Har inte så mycke pengar själv heller just nu, för det kostar ju lite att flytta :( Ska då iaf gå ut och käka lite den kvällen tänkte jag.

Igår låg jag i soffan och njöt för fullt mellan 21-22 för då var ju Persbrandt på tv = Oskyldigt dömd som e så bra :) Tur att det har börjat igen!

Nu orkar jag inte skriva nå mer för idag. Trött i mössan e man. Bara en dag kvar att jobba nu och imorgon slutar jag 15.15 eftersom jag öppnar förskolan imorgon!

Avslutar me min Idolfavorit som ju e fan så bra :)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0