Skönt som fan

att sluta 15.15 idag:) Var ju så trött imorse när jag kom till jobbet att jag var så duktig och satte igång larmet.. Allt tjutande gjorde så att man vaknade iaf.haha.. Lite pinsamt att ringa till vaktbolaget och säga mitt namn och kodordet för att dom ska slippa åka ut på larmet bara. Jaja jag har bara lyckats me att sätta igång det två gånger än så länge.. E ju inte bara jag som lyckas me det som tur e :)

Idag efter jobbet blev det en pizza tillsammans me Mia på Ruccola bar. Där satt det 3 kärringar som pratade på värsta stockholmskan och den ena hade tvättkorgen me sig.. Nya modet eller? In kommer en långhårig snubbe och frågar det vi tänkte -Va fan går du på krogen me tvättkorgen me dej??Det satt en ganska fin kille bredvid oss som oxå såg ut att ha roligt åt den synen.. E ju inte så vanligt att man tar me sig tvätten ut.. Handväskan hade väl varit ett bättre alternativ kanske?? Inte fan hade dom nå pizzor me fyllning som en annan e van vid i Dalarna.. En massa konstigt tjafs hade dom så det blev svårt att välja vad man ville ha :( Hur får man tag i en normal pizza här då???????????? Kanske e meningen att jag ska sluta äta sånt där skit??

När jag kom hem så lade jag mej i sängen och började läsa. Läste ut den sista delen av Lotta Thells biografiserie och började sedan med boken om gitarrguden Slash.. Lyssnade även på musik och sen vaknade jag en timme senare.. Var alltså så jävla slut att jag inte pallade att hålla ögonen öppna.. Sov mej alltså igenom nästan hela Idol. Synd nog missade jag inte när den där jävla Mariette totalförstörde min favoritlåt Sweet child of mine me Guns n roses :( Dom enda som klarar av den låten e just Guns n roses, men faktiskt oxå Larz Kristerz som gjorde en bra version av den i Dansbandskampen.. Fast Mariette hon ska då fan hålla sig långt ifrån låten i framtiden..


Nu e det dags för sängen för min del. Avslutar me en låt från Vains of Jennas nya skiva..
Gonatt och sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0