Shopping

Den här tröjan hittade jag idag :) Skön som fan var den och jag kunde bara inte låta bli den.. Eftersom jag älskar Mötley Crüe, så var det ju inget att tveka över.. Var ett tag sen jag köpte nå nya kläder nu och eftersom jag fyllde år igår så blev det en present till mej själv :) Sprang även in i några skoaffärer, men lyckades ta mej ut ifrån alla utan att ha köpt några skor.. Såg ju ett par skitsnygga mockastövlar me riktigt höga skaft, men eftersom jag har gått på spinning förr så har jag ju fått såna muskler på benen så jag får inte på mej såna stövlar :( *snyft*

Var meningen att jag skulle till Solna och leta efter fjärrkontrollen till min dvdspelare me idag, men efter allt springande i affärer så orkade jag inte ut dit och gräva i alla kartonger.. Får göra det imorgon istället.

Igår kväll kollade jag och Mia på Johan Falk - gruppen för särskilda insatser.. Satan va bra den va.. Lite väl grym på vissa ställen, men sevärd till tusen.. Ikväll efter körslaget så ska vi se den andra filmen som heter .. Pratade me brorsan idag och han hade tydligen sett alla fyra filmer som kommit ut hittills och alla e bra enligt honom..Hade ju egentligen tänkt att gå på Anchor ikväll, men jag har ångrat mej.. Känner mej inte i toppform och vill inte bli sjuk.. Känner att jag inte har råd att va hemma och va sjuk.. Bättre att vila upp sig och va i toppform tills Moonshine har halloweenrocken istället den sista oktober :) Då jävlar ska jag rocka!!

Nu ska jag fixa me lite käk här...Tacos blir det och sen ska jag rösta på Team Stefan i körslaget!! Heja Stefan..


Ha en bra kväll nu!

Kommentarer
Postat av: dorran

jäklar vilken snygg tröja!!!! vill oxå ha jue



kram

2009-10-11 @ 08:44:08
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

Tack ja du jag föll för den direkt :) Du kan gå in här http://rockzone.jetshop.se/default.aspx och sen söker du på Mötley crue. E inte svårt att hitta den..Kram

2009-10-11 @ 12:40:31
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0