Planeringsdag

har det varit idag.. Den höll på från 8 till 16 och efter det gick jag och några jobbarkompisar och tog nån öl och pratade skit.. Ja jag vet att det e måndag, men va fan eftersom inte planeringsdagen va på en fredag så fick det ju bli öl ändå.. Hade jätteroligt tillsammans me mina jobbarkompisar :)

Imorgon börjar jag 7 så det blir till att gå upp me tuppen imorgon. E ju knappast något som jag älskar, men va fan jag slutar ju 15 så det e ju bra. Måste hitta nånstans där jag kan klippa mej efter jobbet, för jag ser ut som sju svåra år i skallen för tillfället och det e inte skoj att vakna upp me bad hair day varje morgon :( Så ska jag ju på Moonshine på halloween rock n roll och då måste jag ju ha klippt mej innan dess..

Funderar på om jag ska ta och krypa under täcket redan nu och läsa lite innan det e dags att sova..

Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0