Mitt första föräldramöte

har jag haft tillsammans med min jobbarkompis och det gick över förväntan tyckte vi.. Vi trodde att det skulle bli lite livat från vissa håll, men det gick lugnt och sansat till :)Till veckan ska vi ha drop in fika för föräldrarna så dom får komma och se sina barn in action på avdelningen.

Nu e jag så trött i skallen att jag inte orkar skriva nå mer än att jag längtar tills fredag, då jag ska klippa mej och sen lördag då jag ska på rock n roll på Moonshine. En kille som jag känner spelar trummor i ett av banden och det ska bli kul att träffa honom igen. Har inte träffat honom på några månader nu.. Nä nu blir det en dusch och sen sova känner jag. Börjar 8 imorgon och slutar 16.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0