Mår som ett lass skit

Ont i halsen och skallen och fryser som fan idag :( På vägen hem från jobbet så blev jag så yr så fötterna lättade från backen.. Skitsnuskigt var det måste jag säga.. När jag skulle gå från jobbet idag så satt en av våra småkillar på en trehjuling och när han fattade att jag skulle gå hem så sa han Kraaaaaaaaaaam och sträckte ut armarna.. Han höll inte på att släppa mej.. Tänk va goa ungarna kan vara egentligen..

Sitter och lyssnar på Kizz nyaste skiva på youtube.. Tycker skivan verkar va bra.. Det påminner mej om när jag och Malin var och kollade på dom i Globen -99.. Vilken resa alltså.. Den glömmer man nog aldrig..Vi brukar prata om det då och då jag och Malin!! Vi har mycke häftiga minnen måste jag säga..haha..

Den 13 november kommer Monne hit och hälsar på.. Det e en fredag och jag jobbar till 16, men direkt efter jobbet ska jag in till stan och möta upp henne för shopping och sen ska vi hit och duscha för att sen åka in till stan igen och festa.. Blir väl Anchor då kan jag tänka mej..Satan va skoj det kommer att bli :)

Nu blir det snart mat här och sen blir det ju dom desperata husfruarna på femman ikväll som bara e ett måste att se..

Ha det bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0