Måndag!!

Idag hade jag stängning av förskolan och slutade därför 17.45.. Fick då sova till halv åtta på morgonen iaf och det e skönt. Imorgon e det värre för då börjar jag 7 och öppnar förskolan :( Får hoppas att jag inte sätter igång larmet igen bara..Har inte nån lust me det faktiskt.

Har inte hänt så jävla mycke idag, mer än jobb och fylla på SLkortet me en månads åkande igen!Skulle ha lärt mej hur sjutton man cyklar för att komma till jobbet så man får lite extra motion, men det kommer väl när det kommer.
Jo förresten.. Jag träffade ett gammalt välbekant ansikte från tiden då jag gick på vårdskolan.. Hon pluggade nån termin över mej och vi kände igen varandra direkt. Helene heter hon och hon sa att det finns tydligen fler Morafolk här i närheten.. Får väl se om jag springer på nån mer här framöver då. Det visar sig.

Fick brev om cellprovstagning i slutet av oktober.. Hur roligt e det då?? NADA, men det e väl ett måste.. Bara att gilla läget som vanligt :( Kollar på Färjan 3 nu och sen blir det dom där svenska Hollywwodfruarna innan det e dags att krypa under täcket me Slash..Ja boken om Slash och inte nå annat..hihi..Jävligt roligt att läsa den måste jag säga. Har kommit till bildandet av Guns n roses nu och vilka jävla galenpannor alltså..När jag e klar me den boken ska jag fortsätta me Tommy Lees bok Tommyland.. Den e på engelska så man får väl fräscha upp engelskan för en stund då..Lär väl antagligen bli lite upprepande från boken The Dirt antar jag, men det gör inget.

Imorgon dyker det förhoppningsvis upp två skivor på posten. Har beställt Larz Kristerz och John Lindberg trios senaste skivor.. Måste bara ha dom!


Här e min favoritlåt från JLTs skiva.. KUNGlåt måste jag bara säga!!


Nä nu blir det soffan en liten vända tills det e dags för sängen.
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0