Lång dag

har det varit på jobbet idag.. Först jobba till 16.45 och sen har jag och min jobbarkompis suttit och planerat inför vårat föräldramöte nästa vecka.. Vad vi ska ta upp och vi har även planerat vår verksamhet resten av hösten och vad som ska göras och vilka dagar i veckan det ska göras.. Känns som vi fick väldigt mycke gjort måste jag säga :)

På vägen hem från jobbet så ringde jag till Malin, en kompis från Mora som ska komma till Sthlm på lördag.. Då ska vi träffas och gå och shoppa och ta igen all förlorad tid.. För vi har inte umgåtts mycke under de senaste åren.. Skojigt som fan ska det bli :)

Nu ska jag ta och kolla på Persbrandt i Oskyldigt dömd och käka lite mat..



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0