Imorgon e det fredag.....

Det e inte klokt vad tiden går fort alltså. Tyckte inte det var länge sen jag började jobba på mitt jobb, men det e ju för sjutton 2 månader sen nu..

Har ont som fan i halsen och skallvärken kommer och går som den känner för det :( Varför kan inte skiten bara bryta ut så det går över nån gång istället för att hålla på att fjolla så här i evigheter..

Ringde brorsan idag och frågade hur det gick me budgivningen.. Fick nämligen reda på igår, på Facebook av alla ställen att han och Anna hade bjudit på ett hus i utmeland i Mora och dom vann. Så nu ska dom flytta till huset i december nån gång.. Fick lov att gratta till husköpet då ju..
Måste ta mej till Mora snart för jag vill träffa min goa brorson Elias ju.. Var ett tag sen jag träffade honom nu.. Saknar goungen som har hunnit bli 2 år nu.. Tyckte inte det var länge sen han föddes.. Då återkom jag till det här me tiden igen då.. Varför ska tiden gå så förbannat fort då? Känns inte som jag hinner me nåt ju.. Vad har man gjort me sitt liv egentligen??

Nu ska jag alldeles strax krypa under täcket me Tommy Lees bok  som e på engelska.. Ganska bra att läsa på engelska ibland och hålla engelskan i trim..
Läste ju nyss om Slash som va gitarrist i Guns n roses (som jag såg live -93 på Sthlm stadion.) Denna bok var bra som fan och det tog inte lång tid att läsa ut den.. Ett under att han lever idag. Han, liksom Nikki Sixx har ju varit döda under några minuter tack vare överdoser. 

I helgen ska jag kolla på Män som hatar kvinnor och sen även Johan Falk - Leo Gault.. Blir lugnt eftersom jag vill bli frisk nån gång..

Nä nu säger jag gonatt!!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0