I skuggan av värmen

kollade jag på när jag kom hem från jobbet.. Fick lov att beställa den, när jag såg vem som hade huvudrollen.. Joel Kinnaman som e med i Johan Falk filmerna och en annan anledning e ju att jag har läst boken oxå som Lotta Thell har skrivit.. Filmen var sevärd och jag tyckte att hon som spelade Eva gjorde det jävligt bra, men jag tycker att boken var mycket bättre och så e det ju nästan alltid.. Man har läst boken och sen blir man besviken när man kollar på filmen sen..

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21 så jag får se dom Desperata husfruarna och sen blir det nog att krypa under täcket och sova.. Imorgon jobbar jag till 16.45 och sen ska jag och min jobbarkompis och mentor sitta och förbereda inför föräldramötet som blir nästa vecka.E lite nervös inför det faktiskt. Mitt första föräldramöte, där man ska ha allas blickar riktade mot sig..Mohahahaha.. Fast det går säkert bra. Får man hoppas iaf..

Nä nu ska jag lägga mej i soffan och bara ta det lugnt..
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0