Huslig som fan

har man varit idag.. Tvättat och städat + strukit gardiner och satt upp dom i mitt rum.. Nu har jag faktiskt fått ordning här hemma till sist :) Nu e jag nyduschad och ska ta mej en öl och krypa ner i soffan och bara ta det lugnt resten av kvällen.. Blir ju körslaget och Team Stefan måste jag ju slänga iväg några röster på :)

Ska kolla klart på Män som hatar kvinnor ikväll oxå har jag tänkt mej. Började ju kolla igår efter Johan Falk - Leo Gaut filmen var slut, men jag var så trött så jag gick och lade mej efter en timme.. Klarade inte av att hålla ögonen öppna för fem öre..

Lägger in en låt me Larz Kristerz som får mej att tänka på en sista april när jag och Rosie hade lånat hennes brorsas cab och hade skaffat chaffis och var ute och drack och hade skoj.. Vi spelade den här låten nästan hela kvällen och för hela Orsa när vi var dit en vända och hämtade en kille som vi kände.. En såååååå rolig kväll var det och det var så jävla länge sen det hände..

Ha en bra kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0