Filmkväll

blir det nu.. Den tredje filmen i serien om Johan Falk och den heter National target.. Känns som det kommer va lika spännande som dom två tidigare som jag och Mia har kollat på under helgen..

Idag ringde Annika :) Alltid skoj att prata me min goa vän.. Vi har haft mycke för oss bägge två så det har inte blivit av att vi har pratat så mycke på sista tiden, men vi vet ju vart vi har varann ändå trots att vi inte pratar varje dag..

Det blev en promenix idag, men jag kunde inte gå så fort som jag ville pga mina benhinnor :( Trodde att dom hade blivit bra igen, men inte då.. Så tråååååååååååååååkigt *blä*

Har hunnit me att färga håret oxå så nu har man piffat till sig i höstmörkret :)

Nä nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på filmen!!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0