Bekymrad

över vad jag ska göra me min katt Elvis.. Han bor för närvarande hos min kompis Malin i Enviken, men hennes killes dotter har blivit allergisk visar det sig efter en koll hos läkaren.. Morsan och farsan vägrar ju så klart att ta honom pga av deras hund.. Dom fattar ju tydligen inte att man kan ha hund och katt samtidigt.. Så nu står jag här och vet inte alls vad jag ska göra.. Vägrar sätta ut en annons på blocket, för då vet man aldrig vad som händer me honom. Jag måste veta att det e en seriös person som tar hand om min älskling.. Här kan han inte bo, eftersom det redan finns en hankatt här och han e speciell så han skulle aldrig godta en annan hankatt under samma tak. Sen hatar ju Elvis att åka bil oxå så det e otänkbart att han ska kunna sitta i en bil ända ner till Sthlm. Får hoppas att jag hittar någon som kan ta honom för annars måste jag låta honom somna in och det vill jag ju inte eftersom han e en frisk 10 årig misse som e såååååååååååååå go. Man får hålla tummarna att allt ordnar sig..

Här e min goa Elvis!!


Han e så speciell för mej, eftersom jag hade hans mamma och satt med under hela hennes förlossning.. Jag såg denna goding komma ur sin mamma och förstod ganska snart att han var speciell.. Behöll därför mina goa lilla kattunge. Ångrar inte det beslutet en enda sekund. Hoppas att han kan fortsätta leva och ha det bra hos en snäll person..


Kollade på reprisen av Dansbandskampen idag och gillade självklart Black Ingvars... Här kommer deras version av Tomas Ledin låten som dom skulle arrangera om..



Nu ska jag alldeles strax fixa me mina räkningar :( Varför kan man inte få en räkningsfri månad varje år?? Hade ju varit jävligt härligt att få hela lönen och bara ha skoj för.. Fast det kan man ju bara drömma om :(

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0