Ännu längre sovmorgon

blev det idag och skönt som fan var det :) Jobbade riktigt hårt här igår så nu känns det som jag börjar få ordning och kan trivas riktigt bra.. Måste upp me gardiner bara och sätta upp mina fina förstoringar på Felix (R.I.P) ,Tyson och Elvis. MIna goa djur som jag inte har kvar nu för tiden. Tyson bor ju hos mitt ex Johnny i Bollnäs (pga att han inte trivdes att bo i lägenhet) och Elvis ville inte flytta hit ner, eftersom han verkligen hatar att åka bil. Han bor hos Malin i Enviken och har det gött hos henne. Kan då åka och hälsa på både Tyson och Elvis när jag vill :) Lite värre me min goa Felix som fick lov att somna in i juli, tack vare sin jävla epilepsi :´( Endast 5 år gammal. Känns så jävligt att han inte fick leva nå längre. Han var ju verkligen min goa bebis och vakthund i ett. När vi var ute och gick på kvällarna, gjorde han sig dubbelt så stor för att visa att man fan inte fick gå i närheten av hans matte såvida han inte kände personen som vi mötte..Kommer aldrig mer få en hund som honom. Lika bra att inse det.


Igår blev det två groggar medans jag kollade på Körslaget och Team Stefan som helt klart var bäst.. Va fan annars?? Klart man röstade på honom!! Fast den bästa kören e ju helt klart Team Cans. Ingen kan ju mäta sig me den kören. Lyssna bara på den här låten...


Kommer aldrig glömma när jag satt hemma hos Petra i Enviken och dom började sjunga den här låten. Både jag och Petra fick ståpäls så fort dom öppnade munnen och började sjunga!!


Hade tänkt mej att åka till förrådet i Solna och leta reda på lite saker som gömmer sig i kartonger där borta. Som t ex min fjärrkontroll till dvdspelaren. Klart det går att va utan den, men det känns som att jag inte vill det. Skönare att kunna ligga kvar i sängen när man ska stänga av filmen istället för att behöva resa sig.. Lät som jag e riktigt lat, men har ju faktiskt börjat komma igång me träningen nu så jag kan faktiskt få va lat just när jag ska stänga av min dvd :-P
Det som fick mej att dra mej ur tanken på Solna var skitvädret. Regnar ju för fullt och då orkar jag inte ut på såna äventyr. Får göra det under veckan som kommer istället!


Ska ta ner några kartonger till källarförrådet nu så dom slipper stå här uppe och skräpa och ta en massa plats uppe i lägenheten och sen ta det lugnt tills det e dags att börja tvätta. Som tur e så har jag inte mycke tvätt alls den här gången :)
Nån gång ska ju va den första :) Annars blir det en riktig slöardag för min del!!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0