Vilodag

blir det idag med eftersom jag fortfarande e matt i mössan och hostar + att jag svettas och fryser om vartannat :( Vill bli frisk nu. Tråkigt att vara sjuk ju. Det blir till att ligga i sängen och läsa ut boken Tommyland som handlar om Tommy Lee. Började läsa den för ett bra tag sen, men har fortfarande inte läst ut den. Boken e ju på engelska så det e ju ingen idé att läsa den på kvällarna när man e trött för då fattar man ju nada ibland. Nu börjar det närma sig slutet av boken iaf. Sen blir det svårt att välja vilken bok jag ska läsa efteråt, för jag har en hel del böcker att välja mellan.

Imorgon åker min kompis Malin till en tant i Smedjebacken med min katt Elvis. Hon har blivit tipsad om den där tanten av olika katthem som hade fullsatt. Enligt dom så ser den här tanten verkligen till att katterna som hon placerar ut, hamnar i rätta händer. Hon tar oxå 1000 spänn för katterna som hon placerar. Det gör ju att dom personer som köper en katt av henne inte slänger ut katten bara när man tröttnar på den. Helst vill jag ju ha Elvis själv, men det går ju inte :( Jaja huvudsaken e att jag vet att kärringen ser till att placera honom hos en seriös person. Vill ju att min älskling ska få det bra!!!Han e den goaste katten som jag har haft genom åren.


Nä nu ska jag ta och vila lite igen. Ha en bra dag!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0