Trött på att va sjuk nu!!

Det här var drygt som fan alltså.. Minsta lilla ansträngning och man e helt slut,men jag tror inte att jag har nån feber iaf. Håller på att tvätta idag och det e fan inte lätt när man mår så här, men man måste ju ha rena kläder. Nu ska det bara torka och sen kan jag lägga mej i sängen och läsa lite.. Ska börja läsa . Handlar om en tjej som blivit sexuellt utnyttjad av sin farsa och det kommer sluta me att jag kommer bli så förbannad, men samtidigt har jag hört att boken ska va bra så jag kan inte låta bli att läsa den heller.

Ikväll blir det som vanligt körslaget och heja Team Stefan och det kommer även vara Heja MIK efter som dom ska spela mot LIF idag. Ett riktigt Daladerby med andra ord. Klart som fan att Mora spöar dom där pensionärerna i Leksand.. Nä nu orkar jag inte skriva nå mer.

Bye och ha en bra lördag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0