Team Stefan :)


Jaha då var det söndag idag.. Vaknade vid 12 för jag satt och kollade på Maria Larssons eviga ögonblick inatt.. Var ingen höjdare, men eftersom Persbrandt var me så fick jag ju lov att se den..

Igår spelade ju Mora mot Leksand och det sket sig ju rejält, men va fan vi tar dom jävlarna nästa gång.. Det gick betydligt bättre för Team Stefan som e i final mot Team Ola i körslaget.. Har en känsla av att Team Stefan vinner hela skiten, för Olas kör e ju inge vidare precis.. Deras version av Leende guldbruna ögon var den sämsta versionen genom tiderna anser jag och när dom sen överdrev sin skånska på kuppen gjorde den ännu sämre.. Nä tacka vettja Team Stefan =)

Sitter här och hostar titt som tätt och har bestämt mej för att bli hemma även imorgon så jag vet att jag verkligen e frisk innan jag går tbx. Har ju inte tid för nå återfall, nu när jag ska börja träna och allt.. Nu ska jag landa i soffan igen.. Ha en bra söndag!!!

Bye


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0