Sjuk :(

Har varit hemma från jobbet idag och varit helt däckad.. När jag vaknade så hostade jag som en galning och allt bara snurrade + att jag hade feber.. Gjorde ett försök att göra mej iordning till jobbet, men insåg ganska snabbt att det inte skulle gå att jobba :( Fick lov att ringa till jobbet och sjukanmäla mej. Blir inge roligt att få lön i slutet av denna månad då heller..*suck*

Först efter tre på eftermiddagen kom jag ur sängen.. Fixade till matlådan som jag skulle ha käkat på jobbet och sen efter det landade jag i soffan där jag kollade på några avsnitt av McCleods döttrar.. Ikväll har jag och Mia kollat på den sista Johan Falk filmen och Joel Kinnaman var med lite mer i den här filmen än han varit i dom två tidigare :)

Dagen innan jag blev sjuk, tänkte jag att jag skulle gå på ett spinningpass, men hon som skrev in mej och Mia på gymmet avrådde mej från att träna när hon hörde att jag hade hosta. Kanske var bra att jag inte tränade för när vi kollade på den näst sista Johan Falk filmen så hade jag feber och hostade som en galning. Om jag började skratta så blev hostatackerna bara värre och värre.. Typiskt att man ska gå och bli sjuk nu när man har fått inspiration till att återuppta spinningen igen.. Får väl se till att gå dit så fort jag har blivit frisk och damma av mina spinningskor.Hoppas att instruktörerna har bra musiksmak bara..


Nä nu ska jag ta och sova om jag nu kan det efter allt sovande som varit under dagen.. Gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0