Lat

har man varit den här veckan.. Har inte orkat blogga överhuvudtaget denna vecka. Jag var hemma från jobbet i måndags och gick dit i tisdags, men jag kände att det var nog lite för tidigt för jag var helt slut på kvällen och även under dagen då jag jobbade. Slutade 15.00 den dagen, men kunde inte gå hem för det var APT-möte och sen även avdelningsmöte me Studsbollen. ( den andra avdelningen på vår våning)Dagen blev väldigt lång, från 7.00-20.30. Även igår var jag lite väl slut när det började närma sig att gå hem. Hade även början till nackspärr som inte var så trevligt eftersom barnen gärna hänger över en och ska kramas.. När jag kom hem smorde jag in nacken me voltarensalva och när jag vaknade imorse kändes det mycke bättre :)

Imorgon har min jobbarkompis Eva semester och Theo han e sjuk så jag blir ensam på avdelningen, men Studsbollen får väl hjälpa till lite. Iofs e några barn lediga, men 15-16 barn e för mycke att ha ensamt ansvar för.. Jaja det ordnar sig säkert.


En till sak... Jag e fast i Farmville på Facebook.. Har hållit mej undan det spelet tills jag blev sjuk och hade tråkigt och bara på några dagar så e man beroende.. Har man blivit drabbad av speldjävulen???haha.

Nu blir det soffan tills det e dags att sova!!


Lägger in Volbeat en vända.. Ett litet minne från när jag var på Peace & love i Blge och rockade i somras.. Snacka om att jag var i himmelriket den kvällen.. Både Volbeat och Mötley Crüe på samma kväll :) Jag stod där, inte så långt från scenen och var kissnödig från ca 20.45 fram till 02.00, men jag höll mej för jag vägrade lämna min braiga plats.. Ville ju stå nära Nikki Sixx :)Snacka om att man hade en rejäl festblåsa den natten för jag kom inte till någon toa förrän jag var hemma vid 03.30..Trodde jag skulle spricka när jag kom hem..haha.. Trodde aldrig att jag skulle sluta kissa.. Nä godnatt på er!!


Kommentarer
Postat av: Ulrika Hansson

Nu lägger jag in en kommentar!! Kul att läsa din blogg och följa dig lite mer på dina äventyr i stockholm. hoppas du håller dig frisk nu, det kan ju va lite besvärligt när man jobbar på förskola. ha en bra helg, vi hejar väl på älvdalsgänget i morron va :)

2009-11-13 @ 19:27:14
Postat av: Ullis

Hejsan :) Kul att du har hittat hit :)Ja jag hoppas oxå att jag håller mej frisk, fast jag har ju varit ganska frisk under dom här månaderna som jag har jobbat ändå. Har ju hört från mina jobbarkompisar hur ofta dom va sjuka det första året. Ha en bra helg du me :) Och självklart hejar vi på Team Stefan imorgon. Dom kommer sopa mattan med Ola :-P

2009-11-13 @ 20:16:40
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0