Kommentarer...

Fan va alla e DÅLIGA när det gäller att kommentera det man skriver i bloggen :(
Fast jag e ju inte ett dugg bättre själv, så nu ska jag försöka skärpa mej me det och se om dom som läser min blogg oxå skärper sig.. Fast det lär dom väl inte göra.. Hade varit skoj att se vilka det e som läser min blogg, förrutom dom som jag redan vet om. So PLEASE släng in en kommentar lite då och då..

Nä nu ska jag snart ta och krypa ner i soffan och kolla på Ensam mamma söker och se vilka killar dom väljer.. Jag har ju fått mina favoriter bland killarna och nu ska det bli spännande och se om mammorna tycker lika som mej.. SPÄNNANDE :) Ska även käka lite hemmagjord äppelpaj me vaniljglass :) *MUMS*



Bye

Kommentarer
Postat av: Inger

Jag som inte följt serien ett dugg kan inte avgöra om de gjort rätt val eller inte, så du får ge en uppdatering på om det blev de grabbar du tyckte eller inte.



Sedär, en kommentar får du iaf ;)

2009-11-09 @ 22:24:53
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/
Postat av: dorran

komentera komentera...nu har jag komenterat:)är du frisk nu?

2009-11-12 @ 15:02:08
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

Haha Dorran.. Tror att jag börjar bli frisk nu faktiskt, men vågar inte träna förrän nästa vecka :(



Inger, tjejerna valde precis som jag tyckte, förutom hon från Sandviken som inte valde nån alls..

2009-11-12 @ 20:48:27
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0