Helg igen..

Jäklar va tiden går fort.. Tyckte inte det va länge sen jag låg i soffan och var sjuk förra helgen och nu e det fredag igen! Efter jobbet idag har jag inte gjort mycke mer än att bara ta det lugnt. Har  spelat lite Farmville, kollat på Idol och även filmen Walk the line som jag älskar.. Kan se den filmen om och om igen och älskar musiken :) Blir nästan lite sugen på att ut och rocka lite, men det e skönt att va hemma en helg och bara ta det lugnt när man nyss varit sjuk. Har ingen större lust att bli sjuk igen precis. Tänkte ta en vända till Anchor när jag får lön igen. Var ett tag sen jag var där nu och jag hade så roligt där sist :)

Imorgon e det final i körslaget och Team Stefan ska sopa Ola med mattan då...Kan ni ge er sjutton på :)



Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0