Bakis

e man idag och det e inte nådigt heller. En sån här dag som man allvarligt funderar på att bli nykterist samtidigt som man vet att man kommer gå ut och festa inom kort igen..
Jag hade jätteroligt igår och rockade på som fan. När jag kom till Moonshine så spelade Nina & the High Jacks. Jalle satt och trummade för fullt. När dom hade spelat färdigt deras set,  hängde jag me Jalle och gänget upp till deras rum där dom kan vila upp sig till nästa vända på scen. Jalle har jag lärt känna genom min kompis John Whiteleather. Jalle spelar nämligen i Johns band. Han spelar även i Flat Foot och Nina & the High Jacks och säkert fler band oxå som jag inte har en aning om.Vi har blivit kompisar och det är alltid kul att träffa honom och prata lite skit. Träffade mycke fränt folk igår =) Vem vet jag kanske lägger ut lite kort här på bloggen när jag börjar känna mej som en människa igen. Moonshine verkar va ett ställe där man alltid har så jävla roligt. Får väl se om jag ska dit på luciarocken oxå. Nyårsafton ska jag då dit iaf.

Som jag skrev så e jag bakis och det har varit en riktig soffliggardag måste jag säga. Får hoppas att jag mår bra imorgon iaf, för då e ju höstlovet slut och vi kommer att ha full styrka på avdelning. Vi kommer alltså ha 19 barn igen och då e semestern slut. Veckan som varit har vi som mest haft 11 barn och som minst 7. Det kan man kalla semester. Vi har kunnat fixa me småpyssel och sånt som man vanligtvis inte har tid me när alla barnen leker runt i kring en.

Nä nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen sova tror jag. Om jag nu kan sova för det e iskallt i mitt rum :(



Gonatt och sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0