Vart tog

 vägen då?
Idag pissar det som sjutton ute och man blir så trött av det här vädret   :(
Därför har jag bestämt mej för att det blir en riktig slödag i soffan tillsammans me en och annan film.. Vad ska man annars hitta på? Ingen idé att städa riktigt förrän alla blåställen e klara me allt här i lägenheten :(
Sov riktigt skönt i min renbäddade säng inatt.. Jag och Felix vaknade inte förrän halv elva och då var det dags för Felix att gå ut på sin morgonvända så det var bara att klä på sig det och gå ut.
Ingen höjdare att ha hund när det regnar men det e bara att gilla läget och gå ut en ändå.

Nä nu ska jag kolla ut vilken film jag ska kolla på. Kanske skriver mer sen. Man vet aldrig???

Bye

Jaha då har man tagit sig igenom första filmen för idag och det va en riktig fjortisfilm som heter Legally blondes.. Hade liksom ingen ork att kolla på nån film där man måste tänka och då passade den här filmen väldigt bra. Inte för att det e nån film som jag skulle se en gång till precis.. Nä nu e det dags för en promenix me Felixgubben.

Som ni ser så e det en riktig fjortisfilm..

Har inte blivit nån mer film än för det blev ju sol och sen har jag även suttit och pratat lite skit me Calle på msn i nån timme. Alltid kul att prata me honom! Nu snart bär det iväg på promenix me Moa och vovvarna. Hon messade för att höra om vi ville hänga me och det e väl klart det :) Alltid kul att ha nån som man kan prata me på promenixen :)

Slänger in en bild på min goa vovve som varnar för sin matte..hihi.. Han e ju inte det minsta bitsk och eftersom jag e det så e det ju passande att han varnar för mej :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0