SOVMORGON!!

Så skönt att få sova till halv tio idag :) Sov så gott att jag inte ens hörde att kakelkillen var och fixade efterjobbet i badrummet.. Han e duktig på att va tyst den killen :) Det har inte dom andra lyckats me precis...
Ska ta och gå iväg till den där äckliga duschvagnen och fixa till mej för sen ska Felix få följa me på promenad upp till högskolan för jag ska hämta anteckningar från våran handledare så vi ser vilka små ändringar vi ska göra i uppsatsen.. Känns så härligt att det inte e mycket som behöver ändras :)Ska även skriva ut det vi hittills har skrivit i uppsatsen så det blir lättare att diskutera utifrån våran tidigare forskning och resultatet. Blir så jobbigt att kika på det i datorn medans man skriver.. När det e klart så ska jag och Felix ner på stan och hämta ut hans medicin för det e inte mycke piller kvar i burken nu. Räcker inte tills på måndag så det måste göras idag..


Hej igen..Då var man tbx en vända då.. Har blivit en promenix me Moa och vovvarna ikväll och det bar av till sjön så vovvarna kunde bada, men som vanligt var min goaste Felix en badkruka :( När vi va ute så ringde Malin och frågade om jag skulle vara hemma på kvällen för hon skulle kika in sa hon.. Så det har blivit en hel del skitsnack och även Roomservicetittande.. Fick sån lust att inreda här och byta ut lite möbler.. Speciellt mitt stackars utsatta vardagsrumsbord som inte e det snyggaste nu för tiden..haha...Så vill jag ha en ny soffa och en ny bokhylla och ett nytt databord.. Kan man få vinna mycke pengar nu tack???????? Vill verkligen fixa lite nytt nu ju och det funkar inte utan pengar heller.. Nu snart e det Fråga Olle som e jävligt roligt att kolla på :) Så det blir att dyka ner i soffan under filten igen och bara mysa tills det e dags att sova..

Gonatt

Kommentarer
Postat av: dorran

tack tack..känns bättre i dag så>!!! hur e det me dej då?

2009-05-22 @ 14:32:29
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/
Postat av: Ullis

Okej bra det :) Nja e väl så där, men det löser sig väl.. Lite tjafs med du vet vem bara..

2009-05-22 @ 16:50:15
URL: http://raggarullis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0