Söndag

e det idag.. Har väl inte hunnit hända så mycket idag, men igår kväll så var det nära att jag eldade upp köket.. Råkade lägga stekspaden på en varm platta och när jag kom in i köket igen så rök det av bara fan.. Jaja snacka om att man e disträ just nu.. Kan bara skaka på huvudet åt den där situationen.. En viss person kallade mej för klant *s* Han har nog rätt i det!

Pratade me Dorran igår kväll om allt möjligt.. Hade jag haft bil och körkort så hade jag åkt och hälsat på henne en vända..Så hundarna hade fått leka lite och vi hade kunnat prata lite mer skit..

Blev att titta på både  och  igår.. Anne Hathaway var me i båda.. Dom va inte dom bästa filmerna jag sett men ändå sevärda..

Innan jag skulle till och sova så blev det att prata me en viss person i telefon som kan konsten att retas..hehe.. Nå mer säger jag inte :-P Längtar till den 9:e juni så jag får ner till Sthlm igen och träffa personen :)

Som jag skrev lite tidigare så har det väl inte hänt så mycke idag, mer än att jag och Felix träffade Moa och Topsy på våran promenix och då passade vi på att gå till ett litet badställe längre bort och låta vovvarna bada lite.. Felix e en riktig badkruka och vill inte riktigt doppa sig utan står vid strandkanten och kör ner nosen i vattnet och leker, men mer än så e det inte..  Blir nog några filmer idag me kan jag tänka mej. E så trött så jag måste vila upp mej inför en ny vecka me uppsatsskrivande. 
Ska äta lite frukost nu tror jag. Börjar kurra i magen och skallsnurret blir nog bättre om jag får i mej något att äta.
Skriver mer senare!


Det har varit en riktig slödag idag och jag har praktiskt taget legat i soffan hela dagen och haft det bra.. Kollade på som var totalt jävla värdelös, men ändå så låg jag och kollade klart på den..Varför gör man så?????????? Sen blev det en promenix me Felix i solen.. Fixade även lite käk.. Kött, kroketter och go sås.. Fixade så jag har lite kvar tills imorgon me så det e bara att värma när jag och Lina behöver äta lite..

Nu ska jag kolla på en skräckfilm som heter .. Får väl se om jag kan sova efter det + att jag måste ut sista vändan me Felix oxå innan jag ska sova.. Tro om jag vet vad jag har gett mej in på..hihi..

Nope nu får det va nog skrivet här för idag..

Gonatt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0