Seasidefestivalen

Jag och Felix tog en promenix bort till Kolgården på Seasidefestivalen och lyssnade på P.D.. Några killar som jag känner spelar i det bandet.. De har även bandet Flat Foot + att de spelar me John Whiteleather lite då och då.. Många järn i elden me andra ord.. Här kan ni lyssna på dom http://www.myspace.com/gopd Det e inte nån rockabilly men jag gillar dom ändå :)

Felix doppar sig i fontänen vid Rådhuskällaren på vägen till Seasidefestivalen

Felix doppar sig i fontänen vid Rådhuskällaren på vägen till Seasidefestivalen

Richard och Lars rockar loss.. Ett riktigt radarpar me många järn i elden kan man säga!



Sen när jag kom hem från festivalen så blev det en promenix till badplatsen me Moa och vovvarna.. Vi slängde vovvarna i sjön en vända så dom skulle få svalka av sig lite.. Efter det så gick jag hem och drack lite vin i väntan på min granne Ann-sofie som ville att jag skulle hänga me ner till Slussen en vända och dricka lite öl.  Moa kom dit hon oxå :) När jag och Ann-sofie kom ner dit så såg jag John som skulle till att gå på Slussbruden för han hade spelning där.. Var snabb att ringa honom en snabbis så jag hann träffa honom en vända innan han skulle iväg me båten... En kompis till honom skulle komma från Sthlm och hälsa på så han frågade mej om hon kunde få sitta me oss en vända tills han kom tillbaka vid 23tiden och klart som fan gick väl det bra.. Det har varit en riktig rolig kväll trots att inte någon har spelat nere vid slussen ikväll!

 Slänger in ett kort på mina goa vän John Whiteleather me:) Som tydligen inte ska spela på Summer meet i Bollnäs i år :( Nu blev jag ledsen i ögat*snyft*.. Har ju varit en tradition att åka dit och lyssna på King Rats.. Nu blir det bara Flat foot, men det e inte så bara bara det heller!! Fast King Rats e ju en riktig höjdare varje år i Bollnäs ju..


 Ska nog stoppa lite mat i maggen innan jag ska sova.. Har ju mest blivit flytande föda idag om jag ska va ärlig och jag har bränt mina axlar+ ryggen så förbannat mycke idag:( Tro om jag kommer kunna sova på rygg inatt???????????
Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0