Så jävla skönt

att inte vakna upp och va bakis idag =) Helt underbart att må bra trots att man nästan helt och hållet levde på flytande föda igår..hehe..

Glömde ju för sjutton berätta att jag träffade Kerstin och hennes kille Mattias igår på Slussen. Kerstin e syrra till min brorsas tjej och hon är jättetrevlig. Dom satt och pratade me oss en vända tills det va dags för dom att fortsätta sin krogrunda..

E väldigt trött idag, men det beror på att jag hade så jävla ont efter solbrännan att jag inte visste hur jag skulle kunna ligga i sängen utan att få ont :( Fan att jag jämt ska va så dålig på att smörja in mej :( Varför lär man sig aldrig`??? Idag undviker jag solen så mycke som möjligt för att slippa bränna mej ännu mer..

Idag e det tydligen mors dag så man lär väl ringa till morsan en vända idag då. Nu ska jag ta det lugnt resten av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0