Ny vecka

 och ja nog fan e det d! Va helt slut imorse när klockan ringde vid halv åtta. Kanske kan bero på att jag pratade med en viss person till två inatt.. Så mysigt så*L*

Idag har jag och Lina skrivit klart resultatet och även metoden och mailat iväg till våran handledare som ska kolla igenom och se om det behövs ändras på något. När vi mailade in forskningsbakgrunden var det jättelite som behövdes ändras så jag hoppas att det e likadant nu me!*hålla tummarna* När vi var klara me det där rände jag iväg till arbetsförmedlingen och kompletterade min meritförteckning hos dom+ visade intyg på att jag varit på dom ställen som jag skrivit upp. Ska tbx dit den 8 juni för det e första dagen som jag e arbetslös.

Nu ska jag ta det lugnt en vända. Har faktiskt förtjänat det efter allt hårt jobb den här dagen!
kanske skriver mer senare!
Bye

Jaha då var man här igen då!! Kollar för närvarande på Färjan.. Snacka om att en del gör bort sig helt.. Tro om dom verkligen vågar se sig själva i tv sen?? Det hade nog fan inte jag vågat..haha.. När farsan fyllde 50 år så filmades hela festen och den filmen har jag fortfarande inte sett och klarar mej alldeles utan eländet me..haha..
 Väntar på att Hundcoachen ska börja och sen blir det promenix me Moa och vovvarna vid halv tio och efter det ska jag nog faktiskt försöka komma i säng.. Inte för att jag vet om jag lyckas.. E ju rekord om jag kommer i säng före tolv. Vet inte varför jag har så svårt för att lägga mej tidigt..
Nä nu blir det soffan igen innan promenixen.

Gonatt


Kommentarer
Postat av: emma

Kika in på min blogg?

2009-05-18 @ 20:52:44
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0