Nöjd!

Idag skrev vi klart diskussionen + gick igenom och fixade det som våran handledare tyckte behövdes ändras vilket inte tog lång tid eftersom det inte alls var mycke som behövde göras :) Vi skrev även tips på vidare forskning som man ska göra och abstractet blev klart det me :) Sen mailade vi till handledaren som ska läsa igenom och ge kommentarer på våran diskussion så vi har chans att ändra innan det ska lämnas in på torsdag. Vi har till klockan 17 den dagen, men får vi bara kommentarerna fort som sjutton så blir vi klara redan imorgon :) Det svåraste blir att hitta på en bra titel på den för så bra fantasi har jag tyvärr inte :( Hoppas Lina har bra idéer för här e det tomt just nu!

När vi var klara för dagen hade jag så ont i skallen så jag fick lov att ta ipren och gå och sova en vända. Var så slut att jag inte ens har hört att dom har hållit på i badrummet medans jag sov.. När jag vaknade ringde Moa och tyckte att jag och Felix skulle me henne och Topsy skulle me ut och gå. Vi hängde me ut en vända och sen blev det Glamour och efter det fixade jag me mat.  Nu väntar jag på Ugly betty och Desperate housewives. Tro om det e Brothers & sisters oxå??Christine e det då definitivt iaf :) Kan man annat än skratta när man ser den serien?? jaja det blir me andra ord en riktig såpakväll för min del :) Tisdagar e allt bra underbara när det gäller bra tv!!!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0