Lycklig =)

Ikväll får jag börja använda min  :-D Satan va skönt det ska bli att slippa kuta ut varje gång man måste på toa!!!!! Tänk att man kan bli överlycklig över en sån här sak..haha.. Så från och med ikväll får jag både duscha och gå på toa i mitt eget hem!Wonderful!!!!!!!

Nu ska jag kolla på  medans jag väntar på att Lina ska dyka upp. Våran handledare skulle lägga kommentarerna i sitt fack vid tolv så Lina tar vägen förbi där och hämtar dom så vi kan fixa det som behöver fixas. Jag tror att vi ska kunna lämna in uppsatsen idag och sen börja koncentrera oss på att gå igenom Sarornas uppsats sen för det e den vi ska opponera på den 3 juni!

Nu blir det vila tills Lina kommer!

Bye

Jaha då har man haft premiärturen på nya toaletten..Vilken information..hahaha..Ljuvligt att inte behöva springa flera mil för att gå på toa och nu kan man även låsa toadörren.. Väldigt stabilt när man har fest här, så man slipper få besök av nån obehörig.. Kommer att lägga in ett kort på det nya badrummet så fort allt e klart och jag har fixat det ännu finare där inne!

Känner mej väldigt nöjd me uppsatsen. Jag och Lina har ändrat de få ändringar som våran handledare hade kommenterat och nu har vi även fixat inledningen och källförteckningen. Vi ska träffas imorgon me och slå ihop våra skallar och komma på en bra titel. Det blir nog fan det svåraste misstänker jag :( När vi e klara me det så har jag tänkt mej att jag ska ner på stan och köpa mej ett par nya skor. Nog för att jag har mycke skor, men inte några sommarskor :( Får väl se vad jag hittar för nåt.. Skulle behöva nå snyggt att ha på mej när jag ska ner till Sthlm igen oxå.

Har kollat¨på Fråga Olle och nu e det The girls of the Playboy mansion. Kan fan inte låta bli att titta på det för dom e ju så löjliga.. Fattar inte vad dom ser hos den gamla gubben.. Förutom att dom e kåt på hans pengar.. En gammal gubbe på över 80 bast skulle då inte jag vilja va me... Äckligt värre *blä*

                        

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0